حضور و غیاب

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 395

همان طور که مشاهده می کنید, بردار ویژه در واقع شامل عکسهایی با همان ابعاد عکس های ورودی می باشد که شبیه به شبح هستند. از قابلیتهای ویژه میتوان به دریافت کلیه اطلاعات دانش آموزان و کارنامه های ایشان در کمترین زمان ( برای مثال : اطلاعات کامل ششصد دانش آموز به همراه کلیه نمرات و کارنامه اینترنتی فقط در 15 ثانیه انتقال میابد . برای این کار از مجموعه داده یAT&T متعلق به دانشگاه کمبریج استفاده می کنیم. دوما کارکنان بعضی از سازمان ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن. امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینهها قابل مشاهده بوده و حتی این روند، رو به رشد میباشد. دو مقوله مهم امنیت(Security) و همراه بودن(Mobility) از ویژگیهای منحصربهفرد این تکنولوژی است. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند، میزان کارایی، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید.

شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو با قیمت مناسب را ملاحظه بفرمائید تنوع محصولات مانند دستگاه حضور و غیاب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. ظرفیت تردد نیز عامل مهمی در تعیین قیمت دستگاه بوده و برخی از خریداران به دلیل ارزان بودن، دستگاه دارای ظرفیت تردد کم را انتخاب میکنند. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. به طور کلی نور محیط کار معمولی بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوکس است، پس باید دستگاهی را انتخاب کرد که توانایی شدت نور بالای ۸۰۰۰ لوکس را داشته باشد. انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب با نوع فعالیت مجموعه شما، بر اساس ملاکهای مختلفی صورت می گیرد. فیلتر گابور یکی از روش های مبتنی بر ویژگی است که می تواند برای رفع نقطه ضعف PCA مورد استفاده قرار گیرد.

سپس روش های استخراج ویژگی در چهره شرح داده می شود. در زیر لیست مقالات ترجمه شده با موضوع تشخیص چهره توسط سایت ترجمه فا تهیه شده که میتوانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس ترجمه فارسی آن را که توسط مترجمین مجرب ترجمه شده، خریداری نمایید. سپس یک دوربین CCD، پرتوهای باز تابیده را دریافت کرده و از روی آنها یک عکس سیاه و سفید میسازد. این روش معمولا قدرت تشخیص موثری دارد و حتی اگر صورت فرد در زاویه درستی جلو دوربین قرار نگرفته باشد، اگر بدون پوشش باشد، به راحتی شناسایی می شود. جهادگری فقط مربوط به رفع محرومیتها و دفاع از مظلومیتها نیست. اگر یک انسانی فقط اسیر منافع خودش باشد و برای آرمان کار نکند، نمیتواند زندگی جهادی داشته باشد. فاصله گرفتن نه به معنای اینکه آن ضوابط را بهعنوان حداقل رعایت نکند، بلکه به این معنا که فضای رفتاری خودش را تحت حاکمیت آن ضوابط قرار ندهد بلکه تحت حاکمیت ارزشهای اخلاقی قرار دهد.

  1. قابلیت حمل و نقل آسان
  2. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر
  3. به کارمند منابع انسانی و یا کارمند IT نیاز دارند
  4. یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

به این ترتیب آن فرد با اتصال و یا نزدیک کردن کارت خود به دستگاه، زمان دقیق تردد خود را ثبت می کند. جلوگیری از اتلاف وقت و سوء استفاده: برخی از افراد وقت خود را صرف انجام کارهای بیهوده کرده و یا به جای همکار خود که دیر کرده کارت می زنند؛ جلوگیری می شود. دقت فرمایید کرم زینک را به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده نمایید. این دستگاه برای اتصال به کامپیوتر و گوشیهای هوشمند طراحی شده و به کمک آن میتوان اسکن اثر انگشت را در هر حالتی و در حضور نور یا بدون حضور نور انجام داد. ما کیفیت قیمت دستگاه حضور و غیاب خود را تضمین خواهیم کرد همانطور که مستحضر هستید امر مدیریت نیاز به ابزار دقیق دارد تا با اتوماسیون سازمانی به اهداف و استراتژی های شما کمک شایان داشته باشد. این ویژگیها از زمان تولد انسان و گاهی هم قبل از تولد انسان شروع به شکل گیری می کنند و تا آخر عمر در بدن انسان ثابت و غیرقابل تغییر هستند. در این قسمت ما به نحوه عملکرد دستگاه حضور و غیاب اشاره می کنیم.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 6:01 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 402

همیشه باید بدانید که یک سیستم امنیتی هر چقدر امکانات و مزیت های بالاتری داشته باشد حفاظت و امنیت شما را در مکان مورد نظر به میزان قابل توجهی بالا می برد. § ترتیبات کاری انعطاف پذیر: بر اساس گزارشی از WorldatWork، بیش از 75 درصد از شرکت های آمریکای شمالی FWA ها را به عنوان یک مزیت رقابتی برای کارکنان خود ارائه می دهند. غالب اوقات، ما احساسات را برای چند ثانیه در چهرهی خود نمایش میدهیم. در این پست پروژه ای در متلب 2014 آماده کرده ایم که با استفاده از توابع متلب این امر را محقق می سازد. مرحله بعدی این است که وزنهای از قبل آموزشیافته را مکانیابی کنیم. همچنین قبل از خرید، حتما دموی نرم افزار را ببینید تا از صِحت وجود قابلیتها و قوانین مورد نیاز مطمئن شوید. 6. پس از اتمام ورود اطلاعات و زدن دکمه ثبت , شخص مورد نظر در پایگاه داده ذخیره میشود و میتوانید نفر بعدی را وارد نمایید.

در تشخیص چهره انسان شما با دیدن تصویر یک فرد باید بگویید که این تصویر مربوط به کدام یک از افرادی است که قبلا دیدهاید. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. از این رو شرکت قادر بود به آسانی در پایان هر هفته مقدار کارکرد هر کارمند را محاسبه نموده و بر اساس آن حقوق پرسنل را پرداخت کند. فرستنده شبکهای از نورهای مادون قرمز که برای انسان قابل رویت نیست را روی صورت شخص میتاباند. با توجه به نوسانات قیمت ارز لطفا برای دریافت لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب به صورت … قابلیت ثبت 3000 الگوی چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد رکورد. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. در دهه ۱۹۲۰ اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های ساعت حضور و غیاب جایگزین کردند.

گسترش استفاده از فنآوري رايانهاي اين امكان را ايجاد نموده است كه امروزه شركتها و موسسات بتوانند با سهولت و توام با صرفه اقتصادي از سيستمهاي مكانيزه اداري بهرهگيري نمايند . … قیمت و امکانات دانلود کاتالوگ … اقتصادی است كه با استفاده از روش تشخيص اثر انگشت , كارت بدون تماس , كد و كلمه عبور قادر به ثبت ساعت های تردد افراد خواهد بود . در این بخش دانلود مقاله آشنایی با روش ها و الگوریتم های تشخیص چهره را آماده کردیم که به زبان فارسی در قالب ۵ فصل و ۷۸ صفحه به صورت فایل PDF تهیه شده است. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. از دیگر فواید استفاده از این سیستم ها علاوه بر اطمینان و کنترل ورود و خروج کارکنان به افزایش میزان دقت کارکنان و افزایش انگیزه آنان میتوان اشاره کرد. پرسنل می توانند از وضعیت ورود و خروج های ثبت شده خود در هنگام ارسال درخواست مرخصی و ماموريت و در همان فرم مطلع گردند . … یکی از ویژگیهای بارز سیستم تردد کسرا وجود ماژول گردش مجوز می باشد که مشکل ثبت و نظم در گردش … در جستجوی ویژگی هایی هستید که یک دستگاه حضور و غیاب خوب. عرضه مستقیم دستگاه های حضور و غیاب کارتی، رمزی، اثرانگشت و پردازش … قیمت : 11,900,000 ریال … دستگاه حضور غیاب NP586 - به همراه باطری بکاپ داخلی. با بردن موس بر روی دکمه ذره بین راهنمایی در خصوص ترتیب ستون ها به نمایش گذاشته می شود و با کلیک بر روی ان امکان انتخاب فایل که در مرحله قبل آماده سازی شده است، فراهم می شود.

  1. کلید خروج
  2. تعریف انوع مرخصی و ماموریت
  3. امکان درخواست کالاهای مصرفی از انبار مصرفی
  4. کارکرده و استوک

در نهایت، امروزه دستگاه های کارت ساعت زنی حضور و غیاب بیومتریک نیز وارد بازار شده اند. … مهرکیا:سامانه کنترل تردد دستگاه حضور و غیاب دستگاه اثر انگشتی کارت . 20 سانتی … قیمت : 1,680,000 تومان … تنظیم اتوماتیک ساعت بر اساس نیمه سال. اکثر سازمانها و شرکتها که در بین ساعات کاری وعدههای غذایی مختلف را ارائه میکنند؛ … تعریف انواع گزارش ها، مدیریت غذای کارکنان بر اساس سهمیه، قیمت گذاری و . ﻣﺠﺪد. ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺪﻟﻬﺎ، در داﺧﻞ ﺷﻬﺮ. ابتدایی ترین دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب پانچی بودند که با قرار گرفتن کارت در اسلات مخصوص، تاریخ و زمان ورود یا خروج پرسنل بر روی کارت ثبت می گردید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

این ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها میشود؛ مزیتهای دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. طول عمر این دستگاه نسبت به نمونه های مشابه بسیار طولانی تر است و علت آن عدم تماس مستقیم با کاربر و کاهش احتمال هرگونه آسیبی می باشد. محاسبه ویژگیهای مستطیلی به سبک کرنل کانولوشنی، ممکن است مدت زمان بسیار زیادی طول بکشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مدیران در زمان خرید دستگاه حضور غیاب انجام میدهند، این است که تصور میکنند موضوع فقط دربارهی خریدن دستگاه حضور غیاب است. … 2- ضبط ساعات ورود و خروج پرسنل در سخت افزارهای مرتبط. … افزار اتوماسیون کنترل تردد و انواع دستگاه ورود و خروج هوشمند جهت ثبت و کنترل ورود و خروج. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در تبریز با ما تماس بگیرید.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 5:28 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 410

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همچنین این سیستم هیچ محدودیتی در تعداد و ظرفیت اطلاعات ثبت شده دانشآموزان ندارد. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند. برترین سیستمهای تشخیص چهره، عملکرد فوقالعادهای دارند. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. البته در صورتی که هر یک از کلاس های مدرسه دارای لپ تاپ و یا کامپیوتر باشد هر یک از معلمان با اطلاعات کاربری قادر به ورود به نرم افزار می باشند. صفحه نمایش لمسی این مدل واسط کاربری فوق العاده و سهولت کاربری منوها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از مدارس نیازهای خاص خود را دارد. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. ضمن اینکه این فناوریها مشکلات و معضلات استفاده از یک شناسه همراه مانند کارت و یا به خاطر سپاری کلمه عبور را به طور کامل از بین برده است . استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدرسه به عنوان یک راهکار جدید جهت تشویق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مدیران مدارس قرار گرفته است. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 4:49 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 397

جهت شارژ اولیه حتما مدت ۲ ساعت اجازه دهید شارژ ساعت کامل شود. امکاناتی کامل در اختیار شما . از آنجا که سیم کشی دوربین های HDCVI بر بستر آنالوگ می باشد، می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب تر در اختیار داشته باشید. اما اصلی ترین مساله در مورد آن ها بالا بودن قیمت دوربین مداربسته است که بخش مهم آن به دلیل هزینه های سیم کشی آن می باشد. خرید دوربین مداربسته داهوا به واسطه ویژگی های منحصر به فرد آن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب در این فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته باشد. از مهمترین ویژگی های مورد نظر کاربران برای خرید دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد. برای دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه ساعات کارکرد پرسنل و مطالعه توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید . اگر به دنبال نصب سیستم حضور غیاب برای کسب و کار خود هستید، برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. در این مرحله نرم افزار در محیط کاربری سازمان و مشتری نصب و راه اندازی می گردد و به کاربران آموزش لازم جهت کاربری نرم افزار را میدهند تا آنها نیازهای نهایی خود را تهیه نمایند. لازم به ذکر است که «روز کاری» در الگوی کاری دوره ای، برخلاف الگوی هفتگی، محدوده ای بیش از یک روز تقویمی را دربرمی گیرد. انجام این کار و محاسبه ساعت کارکرد پرسنل به دو روش دستی و مکانیزه امکانپذیر است که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی می باشد .

 

در شرایطی که دو بازوی متحرک برای مجموعه به کار رود طبیعتا شما به دو موتور و گیربکس نیاز خواهید داشت، این دو بازو در دو طرف ورودی قرار می گیرند. در واقع هر چهره ترکیب خطی این تصاو یر پایه می باشد .ضرایب این ترکیب خطی به عنوان بردار خصیصه مورد استفاده قرار می گیرند. برخی کشورها راحتتر از بقیه، این تکنولوژی را مورد پذیرش و استفاده قرار دادهاند. مدل فرا Af 390w ، کلکسیونی از به روزترین تکنولوژی های شناسایی است که از قضا محبوب ترین ها نیز می باشند. کاربرد داشته است. همچنین سازمانهای امنیتی نیز برای احراز هویت چندعاملی، پیدا کردن تصاویر موردنظر، جلوگیری از سرقت بستهها از آن استفاده میکنند. طبقهبندی آبشاری یا آبشارهای مشهور طبقهبندی ارتقا یافته به همراه ویژگیهای شِبه Haar (یا Haar-like feature) عمل میکنند و یک کاربرد خاص از «یادگیری گروهی» (ensemble leaing) محسوب میشوند که boosting نام دارند. ابتدا نام کاربر و کلمه عبور را که عدد یک می باشد وارد نموده و سپس کلید ورود را می زنیم.

 

  1. زمان محاسبات
  2. 4- روشهای شناسایی : اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز
  3. مالیات را به سه روش محاسبه کنید
  4. 6دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۱۵ کاربر مدل AT480-15
  5. 18 ماه گارانتی تعویض
  6. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  7. حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند
  8. عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها

هر نتیجه منفی در یک نقطه، منتهی به رد پنجره فرعی میشود که احتمالاً شامل یک چهره است. یکی از چالش های موجود در تشخیص چهره که اخیراً توجه زیادی را در کامپیوتر و تشخیص الگو به خود جلب نموده تشخیص چهره تحت زوایا و ژست های گوناگون چهره نسبت به دوربین است. علت این پدیده آن است که بتوانند عملکرد کارکنان خود را زیر نظر داشته باشند و از ظرفیتهای مالی و انسانی سازمان حداکثر استفاده را برای رسیدن به اهداف سازمان ببرند. در صورتی که روزکاری شامل موظفی با روز تعطیل تعریف شده در تقویم تداخل داشته باشد، سیستم پیام هشدار مبنی بر تبدیل آن موظفی به اضافه کار اجباری نمایش خواهد داد. توجه کنید امکان حذف الگوی کاری که در سیستم استفاده شده باشد وجود ندارد. زیرا برنامهریزیهای این چنینی از طریق نرمافزار حضور و غیاب است که انجام میپذیرد. بالطبع مهمترین بخش یک دستگاه حضور و غیاب، ابزار ثبت تردد می باشد. دستگاه حضور و غیاب کارابان به همراه یک سال گارانتی سخت افزاری و یک سال خدمات پشتیبانی نرم افزاری رایگان ارائه میشود. نرم افزار رایگان ویسمن نیازی به نصب ندارد، قابل حمل است و به سادگی بر روی تمامی سیستم ها (دارای سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر) قابل اجراست.

کاربران در زمان ورود با شماره گیری یک عدد از تلفن خود زمان ورود خود را اعلام و در زمان خروج از محل کار با شماره گیری یک عدد دیگر زمان خروج خود را به سیستم اعلام می نمایند. این فناوری توجه سیلیکون ولی، سازمانهای تبلیغاتی، تولیدکنندگان سختافزار و حتی دولتها را به خود جلب کرده است؛ اما همه از ظهور این فناوری خوشحال نیستند. در تعیین محدوده بازه کاری انتخاب شده به 24 ساعت یک شبانه روز توجه نمایید. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. الگوی کاری روز اول و دوم، از ساعت 19:00 روز اول شروع شده و تا ساعت 7:00 روز بعد (روز کاری دوم) ادامه می یابد. مورد اول مربوط به روزهای کاری می باشد. شرکت دانش بنیان کسرا جز 5-4 شرکت برتر استان و 30 شرکت اول کشور با توجه به حجم مشتری و نیرو است.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

سه شنبه 1 / 7 / 1399 - 1:00 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 381


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

چهارشنبه 26 / 6 / 1399 - 0:05 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 413


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 24 / 6 / 1399 - 5:27 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 397

در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید. تشخیص چهره احتمالاً یک روش بیومتریک می باشد که برای شناسایی افراد عمدتاً از طریق چهره هایشان بکار برده می شود. در مرحله بعد از این مشخصه ها به منظور تشخیص ویژگی های برجسته کننده سطح چهره مانند تشخیص مرزهای چشم ها، بینی و چانه و… استفاده می شود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ این فایل ورد برای مدارس به راحتی قابل استفاده می باشد. لذا الگوی کاری تعریف شده تا قبل از تخصیص قابل ویرایش می باشد. ولی سایر وسایل نقلیه شامل انواع خودروهای سبک و ماشین های سنگین که به صورت عمومی و یا شخصی مورد استفاده قرار میگیرند از فضاهای محدود شهری و بین شهری زمینی برای تردد خود استفاده می نمایند. به غیر از تشخیص چهره این دوربین های هوشمند می توانند پلاک ماشین ها را نیز به راحتی شناسایی و ثبت کنند. شکل 1 لیست الگو(های) کاری سازمان را نشان می دهد. در صورتی که قابلیت چند سازمانی خریداری شده باشد، الگوهای کاری به تفکیک سازمان و تعداد الگو(های) کاری هر سازمان لیست خواهند شد. سامانه حضور و غیاب تحت وب قابلیت مشاهده اطلاعات را از طریق اینترنت به کاربران می دهد و باعث کاهش زمان استفاده و کاهش هزینه ها در سازمان می شود.

با انتخاب گزینه «هفتگی»، هفت روز هفته به عنوان روزهای کاری در الگوی کاری مورد نظر نمایش داده می شود. توجه نمایید پس از هر مرحله تعیین بازه کاری، نمای گرافیکی نمایش داده می شود. همچنین می تواند یک چهره را از طیف وسیعی از زاویه های دید ، از جمله نمای مستقیم و یا نیم رخ شناسایی کند. در کلیه این تکنیک ها سطح انگشت با قسمت خاصی از دستگاه در تماس قرار گرفته و تصویر اخذ می شود. نمونه تصویر گویا می باشد. سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود خروج کارکنان راهکاری برای کنترل تردد کارمندان و ثبت زمان ورودی و خروج پرسنل می باشد. 60. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «12:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «18:00» را وارد نمایید. نوع بازه کاری «اضافه کار اجباری» را انتخاب نمایید. در ادامه مرحله قبل، بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت شروع این محدوده 00:00 و ساعت پایان را 7:00 وارد نمایید. در تعریف الگوی کاری هفتگی، روزهای هفته به عنوان روزکاری، از ساعت 00:00 بامداد تا ساعت 23:59، لیست شده و بخش روزکاری، غیرفعال خواهد بود.

این مطلب جرقه ی یک انفجار در تحقیقات تشخیص چهره بود. توصیه می شود قبل از شروع به تعریف الگوی کاری، مانند مثال فوق الگوی کاری سازمان خود را در یک برگه یادداشت کرده سپس اقدام به تعریف الگوی کاری نمایید. برای شروع بخشی از الگوی کاری نگهبانان را تعریف می کنیم. پنجره ای مشابه آنچه در تعریف الگوی کاری جدید معرفی شد، باز خواهد شد. با کلیک دکمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوی کاری جدید ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» بازمی گردیم. با کلیک بر دکمه «ثبت» اطلاعات روز کاری ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» و پیش نمایش محدوده تعیین شده به صورت شکل 12 بازمی گردیم. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. این «(:» خندانک تبسم است که نمایی مینیمالی از تبسم را ارائه میکند. جهت حذف یک بازه کاری، در بخش «بازه کاری» دکمه «-» را کلیک نمایید.

  • بیت ریت : ۳۲Kbps ∼۱۶Kbps
  • قابلیت نمایش تاریخ شمسی و میلادی
  • دستگاه های بیولوژیکی (اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم)
  • مجهز به درگاه های ارتباطی Wiegand, USB,و TCP/IP
  • صفحه نمایش رنگی
  • (شناسایی از روی هندسه دست)
  • دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

سابقه تخصیص یک الگوی کاری در «لیست الگوهای کاری» از ستون «تعداد گروه کاری» یا «تعداد کارکنان» که در حال حاضر از الگوی کاری استفاده می کنند، مشخص می گردد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. این نوع دستگاه کنترل تردد به دلیل اینکه قیمت متوسطی دارد (گران تر از دستگاه کارتی و ارزان تر از دستگاه تشخیص چهره) مورد استقبال زیادی قرار می ­گیرد. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیشگامان دارای انواع مختلفی است و دارای قابلیت های متفاوتی است. همچنین دارای رابط کاربری زیبا، جذاب، ساده و کاربرپسند است که همین ویژگی موجب شده تا استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده و آسان شود. شرکت مهندسی کسرا اکنون بیش از 800 مشتری در 20 استان کشور در حوزه های مختلف دولتی و خصوصی دارد و دارای 10 نماینده فعال در سراسر ایران است.

حوزه­ های کاربردی نرم افزار حضور و غیاب پیوست در برگیرنده مجموعه وسیعی از سازمان ها و موسسات خصوصی و عمومی همچون بیمارستانها، شرکتهای تولیدی صنعتی ، فنی و مهندسی و سازمان های دولتی می باشند. بدین ترتیب طبق شکل 7، با هربار کلیک دکمه «تکرار» یک کپی از چیدمان انواع بازه کاری روز «شنبه» به روز بعد تخصیص می یابد. بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد.. همانطور که در مثال ذکر شده است، الگوی کاری روز «شنبه» در سایر روزهای هفته نیز تکرار می شود. بسیاری از سازمان ها برای تسهیل در حضور و غیاب از نرم افزارهای تحت وب استفاده می کنند. اعتبار اصلی داهوا کیفیت بالای آن است، اما شرکت های اصلی وارد کننده داهوا مانند فراگستر و ایران داهوا، این دوربین ها را به مدت 25 ماه ضمانت می کنند که نشان از اعتبار و کیفیت بالای محصولات آن دارد. تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما می باشد. در واقع شما به کمک دستگاه حضور غیاب جهان گستر میتوانید وضعیت کاری کارمندان خود را، مستند کنید و بر عملکرد کلی سازمان نظارت داشته باشید.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 17 / 6 / 1399 - 7:49 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 387

این مدل ها بیشتر برای کسب و کارهایی که حساسیت زیادی روی تردد ها ندارند مناسب است زیرا امکان دارد کارمند ها از کارت یکدیگر استفاده نمایند. هرچند که قراردهی صحیح انگشت بر روی سنسور نیز به شناسایی آن کمک شایانی می کند. نصب این دیتابیس دردسرهای خاص خودش را دارد و در بسیاری از موارد نصب آن مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می کند. با نصب دستگاه حضور و غیاب که برای همین منظور طراحی شدهاند در ادارت و شرکت ها, کارمندان در هنگام ورود. تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. طبیعتاً این امکان از طریق وب میسر است و یکی از چیزهایی است که در صورتی که چنین نیازی وجود داشته باشد، گزینه ی دیگری به جز نرم افزار تحت وب نباید انتخاب شود. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. دستگاه های کارتی: این مدلها برای شناسایی از کارت صادر شده برای فرد استفاده می کنند.



     
  • مرخصیها را مدیریت کند


  •  
  • نرم افزار


  •  
  • حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند


  •  
  • 10-4 - محل اقامت


  •  
  • مجهز به سیستم Auto IRIS


  •  
  • امکان ثبت انواع مرخصی


  •  

 

 

دو نقطه ضعف عمده این دستگاهها ، احتمال گم شدن یا فراموش کردن کارت و سوء استفاده از کارت (ثبت کارت توسط شخص دیگر ) می باشد. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. البته خرید دستگاه حضور غیاب مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پس از ذخیره کارت بانک و انتخاب آن از منوی بالای صفحه تنها با وارد نمودن رمز دوم کارت میتوان موجودی کارت را مشاهده کرد. نکته: برای تنظیمات ذیل، شما میتوانید این پنجره را ببندید و به صفحه اصلی نرم افزار بروید. صفحه نمايش رنگی 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را، با وضوح بيشتری در اختيار شما قرار مي دهد.

 

از ويژگيهای اين مدل، امكان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. از ویژگیهای این مدل، امکان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. ابتدا مدیر سامانه، اپلیکیشن دینگ را در گوشی هوشمند خود نصب و فعال سازی می کند و سپس به تعریف کلیه کارمندان در سامانه می پردازد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. این نرم افزار ها دارای مدل های مختلف تحت وب، شبکه و… می باشد که هر کدام دارای آپشن های مختلفی نیز می باشند. در مقایسه با سایر دوربین هایی که قابلیت تشخیص چهره دارند این دوربین از طراحی ساده ای برخوردار می باشد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

شنبه 25 / 5 / 1399 - 4:12 بعد از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 361

این مدل ها بیشتر برای کسب و کارهایی که حساسیت زیادی روی تردد ها ندارند مناسب است زیرا امکان دارد کارمند ها از کارت یکدیگر استفاده نمایند. هرچند که قراردهی صحیح انگشت بر روی سنسور نیز به شناسایی آن کمک شایانی می کند. نصب این دیتابیس دردسرهای خاص خودش را دارد و در بسیاری از موارد نصب آن مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می کند. با نصب دستگاه حضور و غیاب که برای همین منظور طراحی شدهاند در ادارت و شرکت ها, کارمندان در هنگام ورود. تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. طبیعتاً این امکان از طریق وب میسر است و یکی از چیزهایی است که در صورتی که چنین نیازی وجود داشته باشد، گزینه ی دیگری به جز نرم افزار تحت وب نباید انتخاب شود. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. دستگاه های کارتی: این مدلها برای شناسایی از کارت صادر شده برای فرد استفاده می کنند.



     
  • مرخصیها را مدیریت کند


  •  
  • نرم افزار


  •  
  • حداکثر تعداد کاربرانی که پشتیبانی می کند


  •  
  • 10-4 - محل اقامت


  •  
  • مجهز به سیستم Auto IRIS


  •  
  • امکان ثبت انواع مرخصی


  •  

 

 

دو نقطه ضعف عمده این دستگاهها ، احتمال گم شدن یا فراموش کردن کارت و سوء استفاده از کارت (ثبت کارت توسط شخص دیگر ) می باشد. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. البته خرید دستگاه حضور غیاب مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پس از ذخیره کارت بانک و انتخاب آن از منوی بالای صفحه تنها با وارد نمودن رمز دوم کارت میتوان موجودی کارت را مشاهده کرد. نکته: برای تنظیمات ذیل، شما میتوانید این پنجره را ببندید و به صفحه اصلی نرم افزار بروید. صفحه نمايش رنگی 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را، با وضوح بيشتری در اختيار شما قرار مي دهد.

 

از ويژگيهای اين مدل، امكان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. از ویژگیهای این مدل، امکان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. ابتدا مدیر سامانه، اپلیکیشن دینگ را در گوشی هوشمند خود نصب و فعال سازی می کند و سپس به تعریف کلیه کارمندان در سامانه می پردازد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. این نرم افزار ها دارای مدل های مختلف تحت وب، شبکه و… می باشد که هر کدام دارای آپشن های مختلفی نیز می باشند. در مقایسه با سایر دوربین هایی که قابلیت تشخیص چهره دارند این دوربین از طراحی ساده ای برخوردار می باشد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

شنبه 25 / 5 / 1399 - 12:44 قبل از ظهر
نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | بازدید : 383

18117400 ….. به آن دسته از تصاویر دیجیتال گفته می شود که از شبکه ای شطرنجی (پیکسل) تشکیل شده باشند . این سربرگ از نرم افزار اکسس کنترل ویسمن شامل تب های لیست میهمانان، انتقال میهمان روی دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال یا غیر فعال کردن کاربر روی دستگاه می باشد. شما می توانید با استفاده از این ویژگی خانه خود را ایمن نگه دارید. زمانی که یک دستگاه از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره میبرد، برای مدت زمان مشخصی از عملکرد دستگاه اطمینان خواهید داشت و حتی در صورت بروز مشکل، با کمترین هزینه میتوانید آن را تعمیر کنید. زیرا میتوانید با استفاده از این باتری بدون برق تا چند ساعت از دستگاه استفاده کنید.همچنین ماژول کارت خوان برای مکان هایی که ممکن است به علث آسیب به دست تفراد را به خوبی شناسایی نکند توصیه شده است. این از اون نرم افزار هایی هست که ما هم با پایین ترین قیمت میدیم خدمتتون هم بقیه شرکتها این یکی رو ندارن .

این دستگاه جز جدیدترین و کامل ترین دستگاه حضور و غیاب می باشد. منجی گرافیک بزرگ ترین ارایه دهنده خدمات پیکسل و بج سینه در ایران ، چاپ تولید پیکسل و پخش مواد خام و فروش دستگاه و کاتر برای تولید بج و پیکسل. در آینده اسکنر اثر انگشت در هر مکان به عنوان واسطه احراز هویت نصب خواهد شد ، خواه در بانک های بزرگ ، فرودگاه ها ، MNC ها ، دستگاههای خودپرداز و غیره. در مقایسه با دستگاه حضور و غیاب ارزان پانچی و کارتی این نوع سیستم ها به مراتب گران تر هستند. با بهره مندی از دستگاه کنترل تردد به عنوان ثبت حضور و غیاب، کارمندان می توانید از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور خلاص شوید و در بلند مدت افزایش کارایی کارمندان فراهم گردد. تبصره 1: در صورتي كه پيمانكار در انجام تعهدات خود مرتكب تقصير يا قصور گردد اين تضمين با تأييد ناظر به نفع كارفرما ضبط خواهد شد و پيمانكار حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايد. 13- پيمانكار ( يا نماينده آن ) موظف است بطور 24 ساعته كليه اخبار جمع آوري شده مربوط به اتفاقات و حوادث جاري را در اسرع وقت به اطلاع ناظر رسانده تا تمهيدات و اقدامات لازم به عمل آيد. در بعضی از سازمانها با چاپ نام و سمت کارمند بر روی این کارت، از این کارت به عنوان کارت شناسایی افراد در سازمان استفاده میشود! سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود که نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از کم کاري هاي احتمالي کاسته شود .

شیوه ی سوم این است که دستگاه به صورت خودکار در هنگام ارتباط با نرم افزار، تاریخ و ساعت را از نرم افزار دریافت کند و خودش را تنظیم کند. به همین دلیل طراحان اولیه این روش Viola و Jones یک بازنمایی میانجی از تصویر را پیشنهاد کردهاند که آن را تصویر یکپارچه مینامند. سپس تصویر را به یک تصویر خاکستری تبدیل میکنیم. 2- شرح وظايف نماينده مقيم، حدود اختيارات و نحوه نظارت و سركشي وي توسط شركت بطور كتبي به مسئول حفاظت اعلام ميگردد. به همین دلیل باید به عادات وقت شناسی در جامعه نگاهی بیاندازیم زیراکه نحوه ی استفاده از زمان به عادات و فرهنگ جامعه بر می گردد . مهمتر از آن، تعداد پرسنلی که در دستگاه حضور و غیاب می ­توان ثبت کرد محدود بوده و هر دستگاهی دارای ظرفیت کاربر مشخصی است که از آن بیشتر نمی­ توان ثبت کرد. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند.

  • امکان گزارش گیری بر روی صفحه نمایش
  • بهای تمامشده حقالعملکاریها را محاسبه کنید
  • شناخت نرم افزارهای متصل به دستگاه
  • امکان ایجاد کارتابل برای مدیران

با وجود این دستگاه مدیران گزارشاتی جامع، دقیق و آنلاین را در اختیار دارند که منجر به بهبود عملکردشان میشود. یکی از این روشها، تحلیل بافت پوست است که گفته میشود با تحلیل فاصله بین منافذ پوست میتوان بر مشکلات و چالشهای تشخیص چهره غلبه کرد. دستگاه Hamster plus یکی از محبوبترین و پرکاربردترین دستگاههای برند SecuGen هست که به صورت اختصاصی برای اسکن اثر انگشت استفاده میشود. 19- پيمانكار موظف است براي كليه پرسنل شاغل خود درايستگاه ، فيش حقوقي ماهيانه صادر و در پايان هر ماه كليه پرداخت ها به بيمه و پرسنل خود را، پس از تاييد ناظر به كارفرما ارائه نمايد . 5- شركت موظف است 1دستگاه رايانه مناسب (p4)با متعلقات مربوطه و1دستگاه چاپگر ليزري با تاييد ناظر جهت انجام امورات جاري حفاظت فيزيكي در اختيارمديريت حراست قرار دهد. تبصره 2: احراز تقصير و يا قصور پيمانكار صرفاً با تشخيص ناظر معرفي شده از سوي مديريت حراست مي باشد. به دفترحفاظت فيزيكي ايستگاه (ناظر) معرفي نمايد.


برچسب‌ها : دستگاه حضور غیاب, حضورغیاب, کنترل تردد,

دوشنبه 13 / 5 / 1399 - 11:51 قبل از ظهر
قدرت گرفته از نیلوبلاگ